لوازم جانبی PS5 ؛ از هدست سه بعدی تا شارژر دوال سنس

لوازم جانبی PS5 ؛ از هدست سه بعدی تا شارژر دوال سنس

با وجود اینکه سونی هنوز خبری درباره تاریخ و قیمت عرضه کنسول PS5 منتشر نکرده است اما در حال حاضر از وجود ۴ لوازم جانبی PS5 باخبریم. در این مطلب با این تجهیزات آشنا می‌شویم.

در حالی که برای عرضه کنسول جدید پلی استیشن ۵ لحظه شماری می‌کنیم اما هنوز خبر دقیقی از تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه منتشر نشده است، احتمال می‌رود دو شرکت سونی و مایکروسافت برای اینکه دست خود را در مقابل حریف خیلی زود رو نکنند تا آخرین لحظه قصد دارند از افشای جزئیات بیشتر خودداری کنند. با این حال سونی در مراسم رونمایی از جدیدترین دستگاه پلی استیشن خود از لوازم جانبی PS5 پرده‌برداری کرده است که در ادامه این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هدست بی سیم سه بعدی

هدست سه بعدی پلی استیشن ۵

هدست جدید پلی استیشن که با نام Pulse 3D معرفی شده است در واقع جایگزین ارتقا یافته‌ای برای هدست گلد پلی استیشن است. سونی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا کمک گرفته است تا صدایی سه بعدی را برای کاربر فراهم کند. این هدست به یک میکروفون با قابلیت حذف نویز مجهز است و به کاربران  PS5  امکان می‌دهد تا تجربه بی نظیری از بازی کردن با این هدست را به دست بیاورند.

دوربین HD

دوربین PS5

دوربین PS5 جدید سونی که از دو لنز ۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است به منظور جایگزینی برای دوربین قدیمی PS4 طراحی شده است. این دوربین با کیفیت برای کاربرانی که از به دنبال استریم بازی‌های خود هستند یک ابزار کاملا حرفه‌ای محسوب می‌شود. سونی می‌گیود این دوربین به استریمرهای تازه‌کار کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن بازی‌های PS5  را استریم کنند.

کنترل از راه دور

مدیا ریموت پلی استیشن

مدیا ریموت (media remote) یا کنترل از راه دور پلی استیشن ۵ با یک میکروفون داخلی برای اجرای فرمان‌های صوتی طراحی شده است. این ریموت که برای کنترل محتواهای صوتی و تصویری کاربرد دارد دارای چند دکمه بدون علامت است که هنوز مشخص نیست برای چه کاربردی طراحی شده است. ظاهرا باید تا عرضه PS5  صبر کنیم تا ببینم این دکمه‌های روی ریموت چه کاری انجام می‌دهند.

پایه شارژر

پایه شارژر دوال سنس PS5

یکی دیگر از وسایل جانبی PS5 که برای کاربران و عاشقان بازی بسیار مهم است، پایه‌ شارژر دسته‌های کنسول پلی استیشن (DualSense charging station) است. این پایه شارژر جدید امکان شارژ کردن همزمان دو دسته دوال سنس (DualSense) را فراهم می‌کند. نوآوری که سونی در این پایه‌های شارژر انجام داده است که به جای استفاده از پورت USB C برای شارژ دسته‌ها این پایه شارژر به قیمت پایین دسته وصل می‌شود. این پایه‌های شارژر از نظر رنگ و شکل کاملا مطابق دسته‌های و خود کنسول طراحی شده‌اند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: ایجاد صفحه ویژه بازی های PS5 در سایت رسمی پلی استیشن

البته گفتنی است سونی هنوز درباره قیمت لوازم جانبی PS5 صحبت نکرده است و باید صبر کنیم ببینیم بعد از اعلام شدن قیمت این تجهیزات و لوازم جانبی چقدر باید برای استفاده از آن‌ها هزینه کنیم.

فراموش نکنید برای اطلاع از تاریخ عرضه و قیمت کنسول و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ سایت و شبکه‌های اجتماعی گنوپلی را دنبال کنید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد