بازی Terminator: Resistance Enhanced برای پلی‌ استیشن 5 معرفی شد

بازی Terminator: Resistance Enhanced برای پلی‌ استیشن 5 معرفی شد

بر اساس اخبار رسمی بازی Terminator: Resistance Enhanced عید امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

نسخه جدیدی از بازی ترمیناتور رزیستنس با عنوان Terminator: Resistance Enhanced برای کنسول پلی استیشن ۵ معرفی شد.

استودیوهای سازنده این بازی یعنی شرکت ریف اینترتینمنت (Reef Entertainment) و استودیوی تیون (Teyon) اعلام کردند با بهبودهایی که روی نسخه جدید بازی Terminator: Resistance اعمال کرده‌اند حالا این بازی قابلیت اجرا شدن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K Upscaled برخوردار است.

همچنین Terminator: Resistance Enhanced علاوه بر بارگذاری سریع از قابلیت محرک‌های تطبیقی (Adaptive Triggers) کنترلر دوال‌ سنس پشتیبانی می‌کند.

بازی Terminator: Resistance Enhanced

این مطلب راهم مطالعه کنید: ویژگی های دسته پلی استیشن 5 و تفاوت آن با نسل قبلی

یکی دیگر از تغییرات Terminator: Resistance Enhanced با نسخه قبلی این است که در این نسخه یک حالت جدید به نام Infiltrator وجود دارد که در آن گیمرها می‌توانند در نقش ربات‌های T-800 قرار بگیرند و با نیروهای مقاومت مبارزه کنند. 

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده نسخه جدید ترمیناتور رزیستنس قرار است در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۲۱) برای  پلی‌ استیشن 5 عرضه شود. علاوه بر این، در تابستان 2021 یک محتوای داستانی جدید برای نسخه‌های پلی‌ استیشن 5 و رایانه‌های شخصی این بازی منتشر خواهد شد.

همچنین گیمرهایی که نسخه‌ی پلی‌ استیشن 4 این بازی را قبلا خریداری کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان نسخه‌ی Enhanced این عنوان را در زمان عرضه دریافت کنند.

نسخه‌ی اصلی Terminator: Resistance در حال حاضر برای کنسول‌ های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و  رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

اگر تجربه بازی کردن Terminator: Resistance را دارید می‌توانید نظرات خود در مورد این بازی از طریق گنوپلی با سایر گیمرها به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد