بهترین بازی های دونفره PS4

بهترین بازی های دونفره PS4

تعداد زیادی بازی عالی چند نفره در PS4 وجود دارد. در این مقاله بهترین بازی های دونفره PS4 را لیست کرده ایم که از طیف وسیعی از ژانرها انتخاب شده اند.

بازی های آنلاین عالی است، اما هیچ چیز مانند لذت بازی دونفره نیست، حتی اگه هم تیمی تان خوب بازی نکند. تعداد زیادی بازی پلی استیشن 4 چند نفره وجود دارد، بنابراین انتخاب بازی هایی که باید با دوستان و خانواده خود انجام دهید بسیار مشکل است. در این مقاله بهترین بازی های دونفره PS4 را لیست کرده ایم که از طیف وسیعی از ژانرها انتخاب شده اند.

1. Gang Beasts

Gang Beasts

Gang Beasts یک ضرب و شتم فیزیکی است که در چند مرحله چند نفره چهار بازیکن را مقابل هم قرار می دهد. برای پیروزی، باید با مشت و لگد حریفان خود را از روی سکوها پرتاب کنید، در حالی که آخرین بازیکن ایستاده برنده اعلام می شود. فیزیک و انیمیشن شخصیت ها Gang Beasts را برای بازی بسیار باشکوه ساخته است. آنها خنده دار هستند و غالباً لحظاتی فوق العاده پرتنش را به دنبال دارند، زیرا سعی می کنید به بازی ادامه دهید و در بازی بمانید.

2. Rayman Legends

Rayman Legends

Rayman Legends یک اسکرولر دو طرفه است که به حداکثر چهار بازیکن اجازه می دهد با هم یا علیه یکدیگر بازی کنند. هدف اصلی رسیدن به پایان هر مرحله است، اما در طول مسیر می توانید هم بازی خود را هم بزنید و مانع پیشرفت او شوید تا سعی کند نمره بالاتری از آنها را بدست آورد. این بازی، چالش برانگیز و بسیار سرگرم کننده است.

3. Keep Talking and Nobody Explodes

Keep Talking and Nobody Explodes

Keep Talking and Nobody Explodes یک بازی سازگار با PSVR است که گروهی از افراد را به چالش می کشد تا بمبی را غیرفعال کنند.

برای بازی کردن، یک بازیکن باید از هدست PSVR استفاده کند و اطلاعات مربوط به بمب را به دیگران در اتاق منتقل کند. سپس از این اطلاعات برای یافتن بخشهای مربوطه در راهنمای دفع بمب استفاده می شود، که به شما دستورالعمل هایی برای غیرفعال کردن آن می دهد.

این بازی شاید چالش برانگیزترین بازی در این لیست است و نیاز به مهارت های ارتباطی خوب، برای حل برخی معماهاست.

4. FIFA 21

FIFA 21

بدون شک 21 FIFA بهترین بازی فوتبال مدرن است که می توانید با دوستان خود بازی کنید. این بازی بسیار رقابتی است، احساس شگفت انگیزی دارد و تا چهار بازیکن را پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که شما می توانید2v2 ، 2v1 ، 1v1 بازی کنید یا در مقابل کامپیوتر قرار بگیرید. اگر با همسر خود بازی می کنید، ابتدا در حالت تمرین؛ تمرینات زیادی را انجام دهید. 

5. Overcooked

Overcooked

Overcooked یک بازی آشپزی برای یک تا چهار بازیکن است. شما و سرآشپزهایتان به عنوان یک تیم کار می کنید و باید انواع سفارشات خوشمزه را تهیه، طبخ و سرو کنید

Overcooked یک بازی در مورد ارتباطات است. شما و یکی از دوستانتان باید برای سرو ظروف ظاهر شده روی صفحه کار کنید. این شامل برش دادن مواد، پختن گوشت و سرو کردن کامل آن است. این بازی پر از تلاش است، اما هرگز لحظه کسل کننده ای وجود ندارد. شما همیشه کاری خواهید داشت که هدف رویایی آن کسب رتبه بندی سه ستاره برای خدمات شماست.

6. Lovers in a Dangerous Spacetime

Lovers in a Dangerous Spacetime

Lovers in a Dangerous Spacetime یک بازی ویدیویی تیرانداز فضایی است که توسط Asteroid Base برای Microsoft Windows ، OS X ، PlayStation 4 ، Linux ، Xbox One و Nintendo Switch ساخته شده است.

بازی را می توان به تنهایی یا با دو تا چهار بازیکن انجام داد. بازیکنان یک سفینه فضایی را با ایستگاه های مختلفی که درون آن قرار دارد خلبانی می کنند. این ایستگاه ها تسلیحات، موتور، سپر، توپ یاماتو و نقشه کشتی را کنترل می کنند. هر بازیکن فقط یک نماد (و همچنین فرماندهی حیوان خانگی AI در حالت تک نفره) را کنترل می کند، بنابراین باید به طور مداوم از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر حرکت کند تا بتواند پرواز کشتی را حفظ کند، از آن در برابر آسیب محافظت کند و به دشمنان حمله کند. در طول دوره بازی، جعبه های هدیه را می توان کشف کرد که ممکن است حاوی سنگهای قیمتی باشد. این سنگهای قیمتی را می توان به ایستگاه ها متصل کرد، به آنها قدرت جدید و پیشرفته ای می بخشد.

7. Don’t Starve Together

Don’t Starve Together

Don’t Starve Together یک بازی چند نفره مستقل است که به بازیکنان امکان می دهد وحشت های بیابان را تجربه کنند. اگر بیش از حد ترسیده اید که بازی را به صورت تک نفره امتحان کنید، Don’t Starve Together به شما فرصت  می دهد که در کنار دوست خود بازی کنید تا با همکاری هم به دفع دشمنان کمک کنید. این بازی همچنین دارای یک سری ویژگی های جدید است که جذابیت آن را افزایش داده است. 

8. Hidden Agenda

Hidden Agenda

Hidden Agenda یک بازی اکشن و ماجراجویی 2017 است که توسط Supermassive Games ساخته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.

Supermassive Game’s Hidden Agenda که بخشی از سری بازی های Playlink است، به شش بازیکن اجازه می دهد تا با استفاده از تلفن های همراه خود داستان Trapper Killer را بازی کنند. شما می توانید با یک بازیکن که یک دستور کار پنهان برای تکمیل دارد - یا به صورت تیمی، در برابر یکدیگر بازی کنید تا داستان را به صورت گروهی تجربه کنید. این عنوانی نرم و صریح و خیره کننده از نظر بصری است.

9. Spelunky

Spelunky

Spelunky یک بازی ویدئویی پلتفرم 2D indie در دسترس منبع 2008 است که توسط Derek Yu ساخته شده و به عنوان نرم افزار رایگان برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. در این بازی، شما و گروهی از دوستان باید سطوح ایجاد شده از نظر رویه را کشف کنید تا بتوانید از سطح بعدی خارج شوید و پیشرفت کنید. در طول مسیر، یک سری مشکلات و موانع وجود دارد، از جمله سنبله، عنکبوت و یک شبح آسیب ناپذیر که اگر بیش از حد روی صحنه بمانید، ظاهر می شود.

چند مورد برای بازی چند نفره تنظیم شده است که باعث جذابیت بیشتر بازی برای یک گروه می شود. به عنوان مثال، در صورت مواجه شدن با تابوت، می توانید یک عضو افتاده تیم را احیا کنید. بازیکنان افتاده همچنین می توانند سطح را تسخیر کنند. 

10. Lego Marvel Superheroes 2

Lego Marvel Superheroes 2

بازی های لگو همیشه سرگرم کننده بوده است. جدیدترین نسخه، Lego Marvel Superheroes 2، به شما و یک شریک اجازه می دهد تا به ابرقهرمان های مورد علاقه خود تبدیل شوید. شما می توانید در مکان هایی که مستقیماً از کتابهای طنز پاره شده اند کاوش کنید، محیط اطراف خود را نابود کنید و انقباضات خارق العاده ای از لگو ایجاد کنید.

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های دو نفره مورد علاقه خود را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد