امتیازات و ترفندهای بازی Tom Clancy Rainbow Six Siege

امتیازات و ترفندهای بازی Tom Clancy Rainbow Six Siege

در این مطلب از گنوپلی به امتیازات و راهنمای بازی Tom Clancy Rainbow Six Siege اشاره می‌کنیم

این روزها و پس از گذشت چندین سال از عرضه سری Rainbow Six، نسخه Siege این سری پرطرفدار بر سر زبان ها افتاده است. سری Rainbow Six همواره یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی بوده که اکثر نسخه‌های آن توسط استودیو پرآوازه یوبی سافت معرفی و منتشر می‌شده، اما چند سالی بود که خبری از معرفی و انتشار نسخه جدیدی نبود. اخیرا نسخه Tom Clancy’s Rainbow Six Siege در دسترس گیمرها قرار گرفت و موفق شد در مدت کوتاهی توجه کاربران و منتقدان را به خود جلب کند. پیش از به بررسی کامل بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege پرداختیم. در ادامه این مطلب از گنوپلی قصد داریم به امتیازات و ترفندهای بازی Tom Clancy از نوع Rainbow Six Siege اشاره کنیم.

Rainbow Six Siege یک بازی شوتر اول شخص است که تفاوت عمده ای با سایر بازی‌های این سبک دارد. این بازی بر خلاف بازی‌های دیگر فاقد بخش داستانی است و نباید انتظار داشته باشید که از همان ابتدا با یک فضای داستانی منظم و عامه پسند روبه‌رو شوید. بازی در قالب دو گروه تروریست و ضد تروریست که در حال مبارزه با یکدیگر هستند، پیش می‌رود. به این صورت که دو تیم پنج نفره در مقابل هم قرار می‌گیرند و در زمانی بسیار کوتاه، یک تیم فرصت دفاع از محل مورد نظر و تیم دیگر فرصت پیدا کردن آن محل را دارد. در نهایت و با شروع هر راند، تیم حمله کننده فرصت کوتاهی دارد تا یا هر پنج نفر  عضو تیم حریف را پیدا کرده و از بین ببرد، یا در میان باران گلوله‌ای که از زمین و هوا می‌بارد، گروگان را نجات دهد و در بعضی مراحل دست به خنثی کردن بمب بزند. اکنون قصد داریم با بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی و ترفندهای آن، در لذت بخش‌تر کردن تجربه بازی به شما کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

سیستم مورد نیاز برای بازی

حجم بازی Rainbow Six Siege پس از فشرده سازی حدود 80 گیگا بایت است. بنابراین برای نصب به فضایی در حدود 130 گیگا بایت نیاز دارید.

  • سیستم عامل: (OS) ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده سیستم عامل :(CPU) پردازنده Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz یا AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
  • رم: 6GB
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD 5870
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آخرین نسخه: 130 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای داشتن تجربه‌ای عالی و بی‌نقص

 

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz یا AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
  • رم: 8GB
  • پردازنده کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 670
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب آخرین نسخه: 130 گیگابایت

 

ترفندهای بازی Tom Clancy برای تجربه آنلاین

توصیه میکنیم قبل از شروع بازی آنلاین حتما یه راهنمای داخل بازی دقت کنید

اگر هیچ آشنایی با Rainbow Six Siege ندارید، توصیه می‌کنیم که قبل از هر کاری حتما تمام ویدئوهای آموزشی داخل بازی را تماشا کنید. تماشای این ویدئوها نه تنها پیش نمایشی از اجزا و نحوه اجرای بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه به ازای تماشای هر یک از آن‌ها 200 عدد Renown که پول رایج درون بازی است، دریافت می‌کنید. در بخش آموزشی دوم بازی هم می‌توانید آموزش‌هایی در مورد کنترل سلاح‌های اصلی، نقشه‌ها و نحوه استفاده از سلاح‌ها ببینید.

 

برای شروع بازی، ابتدا خودتان را گرم کنید

توصیه می‌کنیم قبل از انجام آنلاین بازی، در بخش Terrorist Hunt خودتان را گرم کنید. این کار یک ترفند خوب برای تمرین هد شات کردن هدف‌های ثابت و متحرک در بازی است. همچنین می‌توانید در همین قسمت هدف‌های روزانه و ماهانه خود را کامل کرده و امتیازات بیشتری کسب کنید.

 

حواستان به جاسوسها باشد

هیچ چیزی بدتر از این نیست که در شروع یک راند کشته شوید، آن هم فقط به این دلیل که دشمن به منطقه اسپاون شما نگاه کرده است. یکی از ترفندهای مقابله با این اتفاق، قرار دادن یک درون (Drone) در محل‌های جاسوسی معمول در قسمت حاضر شدن برای بازی آنلاین است. اگر مدافعی را مشاهده کردید، آن را به هم‌تیمی‌های خود اطلاع دهید تا در شروع راند بتوانید با او مقابله کنید. اگر حتی کسی از شما جاسوسی نمی‌کند، بهتر است به درها و پنجره‌ها چندین تیر شلیک کنید؛ شاید خوش شانس بودید و توانستید یک هدشات انجام دهید.

 

قبل از ورود به هر مکانی، از زیر موانع آن سمت را نگاه کنید

مثلا قبل از اینکه دری را بشکنید و وارد شوید، بهتر است از زیر در آن سمت را نگاه کنید تا ببینید آیا دشمنی منتظر شما هست یا نه. وقتی وارد یک اتاق می‌شوید، حتما سریع به محل‌هایی که احتمال حضور کمپرها است نگاه کنید و حتی بهتر است به آن نقاط شلیک هم بکنید تا در صورتی که کمپری در آنجا حضور دارد بر شما پیروز نشود.

 

به صداها خوب گوش کنید

در این نسخه از بازی، صداها متفاوت از سایر بازی‌های این سبک هستند. حتما می‌دانید که صداهای محیطی در یک بازی آنلاین تا چه حد ضروری هستند. در این بازی می‌توانید از روی صدای پاهای دشمنان، بفهمید که چقدر دشمن به شما نزدیک است، روی چه نوع زمینی قدم می‌زند و در چه حالتی است. این نکته را هم هرگز فراموش نکنید که اگر شما صداهای آن‌ها را می‌شنوید، آن‌ها هم می‌توانند صداهای شما را بشنوند!

 

اگر در حال ریلود کردن اسلحه هستید و نیاز به شلیک پیدا میکنید، میتوانید بدووید

فرض کنید در حال ریلود سلاح خود هستید که مجبور به شلیک می‌شوید، در این حالت بهترین کار دویدن است. با دویدن می‌توانید ریلود را کنسل کنید.

 

تنظیمات مناسب برای موفقیت

برای موفقیت در بازی باید تنظیمات بازی Rainbow Six Siege را درست انتخاب کنید. دقت کنید که در میان گزینه‌های مختلف تنظیمات بازی Rainbow Six Siege، مورد Advanced Gadget Deployment بسیار مهم است. با این گزینه، شما باید دکمه استفاده از یک گجت را نگه دارید تا عمل را کامل کنید. در این صورت مواقعی که حمله ناگهانی صورت می‌گیرد، با رها کردن دکمه، می‌توانید عمل را لغو کنید. این چند ثانیه بسیار حیاتی هستند و بهتر است به این گزینه پیشرفته عادت کنید.

 

نمرات و امتیازات بازی Tom Clancy

در این بخش به بررسی نمرات Rainbow Six Siege از دیدگاه منتقدین می‌پردازیم:

 

PC Gamer: نمره 90 از 100

بازی Rainbow Six Siege تجربه‌ای به شدت لذت‌بخش است، در حدی که به جرات می‌توان گفت به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد که در پایان هر بازی جایزه همکاری تیمی حرفه‌ای شما را می‌دهد.

 

Pelit: نمره 86 از 100

شما در بازی  Tom Clancy's Rainbow Six Siege شاهد تجربه‌ای جدید و خلاقانه خواهید بود. به طوریکه هرچه بیشتر بازی می‌کنید، بیشتر به آن علاقه‌مند می‌شوید. امیدوارم این بازی تبدیل به الگویی برای بازی‌های شوتر آینده باشد.

 

COGconnected: نمره 83 از 100

«مولتی پلیر» بهترین واژه‌ای است که می‌توان برای توصیف این بازی استفاده کرد؛ زیرا اگر به دنبال تجربه تک نفره هستید، بازی Rainbow Six Siege لذتی برای شما نخواهد داشت.

 

USgamer: نمره 80 از 100

با وجود اینکه بخش تک نفره بازی Rainbow Six Siege ضعیف است، اما بخش چند نفره آن لذت بازی را چند برابر می‌کند. تاکتیک و استراتژی مورد نیاز در این بازی باعث تمایز آن با سایر بازی‌های «بکش و فرار کن» است. با اینکه این بازی در اوایل انتشار محتوای خاصی نداشت، اما حالا شکی در آن نیست که انجام این بازی لذت‌بخش است؛ مخصوصا زمانی که با یک تیم حرفه‌ای به انجام بازی می‌پردازید.

 

خرید بازی Tom Clancy Rainbow Six Siege

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد