راهنمای خرید لوازم جانبی پلی استیشن ۵

راهنمای خرید لوازم جانبی پلی استیشن ۵

برای نهایت لذت بردن از PS5 تنها کنسول و بازی کافی نیست، خرید لوازم جانبی پلی استیشن ۵ نکته مهمی است که باید آن را در نظر بگیرید.

سونی با ساخت کنسول  پلی ‌استیشن ۵ به عنوان یک کنسول نسل نهمی بازی‌های ویدئویی تحول عظیمی را در دنیای بازی به وجود آورد. اما اینجا پایان کار نیست و سونی به مرور زمان و با تولید گجت‌ها و لوازم جانبی پلی استیشن ۵ شوق و اشتیاق بیشتری را در دل دوست‌داران بازی‌های ویدئویی به وجود آورد.

پلی استیشن ۵ بدون تردید محبوب‌ترین کنسول بازی حال حاضر بازار است، اگر تاکنون موفق به خرید پلی‌استیشن ۵ شده‌اید به خاطر انتخاب بی‌نظیرتان به شما تبریک می‌گوییم. حالا وقت آن است که با خرید لوازم جانبی پلی ‌استیشن 5 تجربه بی‌نظیر بازی کردن با کنسول نسل نهمی قدرتمند سونی را بهتر بچشید، اما قبل از هر چیز باید بدانید که نیاز است کمی سر کیسه پول را شل کنید تا هیجان بازی بی‌نظیری را تجربه کنید.

 کنترلر، پایه شارژر، ریموت، دوربین و هدست از جمله مهم‌ترین لوازم جانبی پلی ‌استیشن ۵ به شمار می‌روند که برای کسب لذت بیش‌تر در دنیای گیم خرید لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ به شدت پیشنهاد می‌شود.

کنترلر دوال سنس پلی ‌استیشن ۵

کنترلر پلی ‌استیشن ۵ از بازخورد لمسی در تلاش برای ارائه احساسات فیزیکی از آنچه که در بازی رخ می‌دهد استفاده می‌کند و هم‌چنین از محرک‌های دوتایی به جای موتورهایی با سروصدای زیاد استفاده می‌کند. این کنترلرهای تعریف شده برای این سیستم‌ها در صنعت گیم انواع مختلفی از اعمال را شبیه‌سازی می‌کنند و در مقایسه با آنچه که پلی‌استیشن‌های نسل قبلی ارائه داده‌اند منحصر به فرد هستند. هم‌چنین محرک‌های سازگار با کنترلر هنگام فشردن دکمه‌ها فشارهای مختلفی را به بازیکنان در حال بازی  ارائه می‌دهند. به عنوان مثال شخص استفاده کننده از دستگاه پلی‌استیشن ۵ با بهره‌گیری از امکانات جذاب کنترلر ارائه شده می‌تواند لذت کشیدن زه کمان یا شلیک یک اسلحه قوی را تجربه کند.

از دیگر ویژگی‌های این کنترلر می‌توان به وجود یک میکروفون داخلی بر روی دسته بازی اشاره کرد که شما می‌توانید در مواقع نیاز از این میکروفون بهره برده و با صدای خود در بازی در حال اجرا به گفت‌وگو بپردازید و هم‌چنین جک هدست که به شما این امکان را می‌دهد که در هر ست بازی احساس خوب و خوشایندی را تجربه کنید. کنترلر دوال سنس DualSense محصولی فوق‌العاده زیبا و جذاب از برند معتبر سونی است که تجربه بی‌نظیری از بازی را فراهم می‌کند.

 پایه شارژر

باتری تعبیه شده در کنترلر دوال سنس پلی‌ استیشن ۵ اگرچه بسیار بادوام با ماندگاری بالا است اما خرید یک پایه شارژر که یکی از لوازم جانبی ضروری پلی‌ استیشن 5  به شمار می‌رود به عنوان یک پشتیبان برای شارژ باتری یک انتخاب فوق‌العاده است. پایه شارژر DualSense این امکان را به طرفداران پلی‌استیشن ۵ می‌دهد که بدون نیاز به اتصال کنترلرهای بی‌سیم به دستگاه پلی‌استیشن آن‌ها را به صورت همزمان شارژ کنند. این امر به استفاده‌کنندگان پلی‌استیشن این امکان را می‌دهد تا پورت‌های USB را برای شارژ از دستگاه پلی‌استیشن جدا کرده و کنترلرها را در یک مکان امن برای شارژ قرار دهند.

زمانی که باتری کنترلر شما به اتمام رسیده است می‌توانید آن‌ها را از دستگاه پلی‌استیشن ۵ جدا کرده و منتظر شوید تا صدای کلیک بشنوید و مطمئن شوید که کنترلر در موقعیت مناسب خود برای شارژ قرار گرفته است. بنابراین شما می‌توانید تا زمان تکمیل شارژ کنترلر، از کنترلرهای جایگزین دیگری برای ادامه بازی مورد علاقه خود استفاده کنید. این هم‌چنین یک انتخاب عالی برای خانواده‌هایی است که به کنترل‌کننده‌های چندگانه برای جلسات بازی پشت‌سرهم در دورهمی‌های خانوادگی نیاز دارند تا اوقات خوشی را کنار خانواده سپری کنند.

ریموت

پلی‌ استیشن ۵ به عنوان یک کنسول بازی پرطرفدار روانه بازار دیجیتالی شده است و ریموت کنترل یک وسیله جانبی بسیار ارزشمند است که ارزش خرید بالایی در بین دیگر لوازم جانبی پلی‌استیشن دارد. این وسیله کوچک با دکمه‌های اجرا، مکث، دکمه‌های سریع به جلو و عقب و هم‌چنین دکمه‌های سرویس جاری برای Netflix, Spotify, Disney +  و یوتیوب اختصاص داده شده است.

ریموت ساخته شده توسط برند معتبر سونی در اندازه کوچک، براق و دقیقا مطابق با استانداردهای سایر لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ است. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از ریموت دستگاه پلی‌استیشن ۵ خود را روشن کنید و سپس با پیمایش در منوها حتی بدون نیاز به اتصال کنترل‌کننده‌ها از نمایش بازی، فیلم یا موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

دوربین

اگر شما قصد دارید مستقیما از دوربین خود به سمت یوتیوب حرت کنید دوربین HD یکی از لوازم جانبی مورد نیاز و ضروری در هنگام خرید لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ است. دوربین‌های طراحی شده برای پلی‌استیشن ۵ دارای توانایی‌هایی بیش از یک دوربین معمولی است. این دوربین فوق توانمند دارای یک پایه داخلی است که همین امر موجب شده است ظاهر دوربین بسیار شبیه به پلی‌استیشن ۵ باشد. با یک الگوی تک‌رنگ طراحی شده است و هم‌چنین دارای مجموعه‌ای از ابزارها است که به معنی سازگاری سریع با سیستم به عنوان یک قطعه از تجهیزات جاری است.

در هنگام خرید دوربین به عنوان لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ دقت کنید که به ابزارهای مخصوص حذف پس‌زمینه مجهز باشد. این دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند که شما می‌توانید هنگام استفاده از دوربین در جریان بازی، اطراف خود را برش دهید تا در تصویر شما نمایش داده نشود. علاوه بر این شما می‌توانید در حین بازی انتخاب کنید که پخش به صورت تصویر در تصویر باشد یا تصویر پس‌زمینه خود را برش دهید یا تعویض کنید.

هدست

در بین لوازم جانبی پلی‌ استیشن ۵، هدست سه بعدی یکی از اجزاء مفید برای نصب، راه‌اندازی و حتی بازی کردن است. هدست بی‌سیم 3D محصول برند معتبر سونی یکی از نبض‌های اصلی در پلی‌استیشن ۵ به شمار می‌رود که برای کار با قابلیت‌های صوتی سه‌بعدی پلی‌استیشن ۵ طراحی شده است. در نتیجه هدست بی‌سیم برای تجربه قابلیت‌های صوتی سه بعدی یک ضرورت به شمار می‌رود. با هدفون‌های مجلل و سربندهای محکم نه تنها اجزای بدنه پلی‌استیشن ۵ را تکمیل می‌کنند بلکه راهی عالی برای لذت بردن از بازی در اوج آرامش و غوطه‌ور شدن در هیجان بازی است. هدست بی‌سیم 3D به دلیل طراحی زیبا و چشم‌گیر همانند دیگر لوازم جانبی مانند یک سیستم واقعی پلی‌استیشن ۵ طراحی شده است.

این مدل از هدست با گوشی‌هایی نرم و قابل تنظیم برای بازی‌های طولانی طراحی شده است که مجهز به میکروفون‌های مخفی با قابلیت حذف نویز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هم‌چنین نیز می‌توانید تنظیمات صوتی و چت خود هنگام بازی را مستقیما از طریق این هدست شگرف‌آور انجام دهید و از این هدست جذاب بیش از ۱۲ ساعت به صورت بی سیم استفاده کنید. باطری‌های قابل شارژ تعبیه شده در این هدست به محبوبیت آن افزوده است. هم‌چنین صدای رسا و قابل تشخیص این مدل از هدست مخصوص پلی‌استیشن ۵ گاهی اوقات شما را مجبور به استفاده یکی از گوشی‌های هدست می‌کند. این مدل از هدست‌های سه بعدی به دلیل سازگاری بالایی که دارند در صورت تمایل با PSVR نیز قابل استفاده هستند.

از آن‌جایی که پلی‌استیشن ۵ هنوز در مراحل ابتدایی است وسایل جانبی زیادی برای انتخاب وجود ندارد. اگر به وسیله‌ای برای تجربه یک لذت صوتی نیاز دارید می‌توانید محصولاتی مانند هدست سه‌بعدی را انتخاب کنید که کاربردهای مختلفی دارد. بزرگ‌ترین توصیه برای هر فردی که دنبال خرید لوازم جانبی پلی‌استیشن ۵ است خرید یک کنترلر DualSense اضافی است. هر شخصی می‌تواند این محصول را خریداری کند و هنگام استفاده از آن سرشار از لذت شود.

شرایط خرید لوازم جانبی پلی استیشن ۵

در پایان فراموش نکنید اگر قصد لوازم جانبی PS5 را دارید، فروشگاه گنوپلی یک مکان عالی برای خرید لوازم جانبی کنسول‌های مختلف با قیمت منصفانه و حتی شرایط اقساطی است.

. در جریان باشید که شما می‌توانید از طریق سایت لندو (Lendo) به صورت قسطی و با قیمت منصفانه از گنوپلی خرید کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد