ظاهر جدید داشبورد PC ، Xbox One و Xbox Series X

ظاهر جدید داشبورد PC ، Xbox One و Xbox Series X

مایکروسافت خبر ظاهر جدید داشبورد Xbox Series X ، PC و Xbox One را اعلام کرده است. این داشبورد جدید با Xbox Series X در ماه نوامبر راه اندازی می شود.

مایکروسافت خبر ظاهر جدید داشبورد Xbox Series X ، PC و Xbox One را اعلام کرده است. این داشبورد جدید با Xbox Series X در ماه نوامبر راه اندازی می شود و برای ایکس باکس وان و همچنین تمام برنامه های تلفن همراه Xbox و Xbox Game Pass در رایانه اعمال می شود.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ در Xbox Wire بر افزایش سرعت داشبورد جدید تأکید کرد. کریس نواک، رئیس تحقیق و طراحی ایکس باکس، گفت: "Xbox Series X نوامبر جدید نوار جدیدی را برای سرعت تعیین خواهد کرد و ما برای تسریع تجربه های Xbox، از همین روش استفاده می کنیم."

ظاهر جدید داشبورد PC ، Xbox One و Xbox Series X

داشبورد اصلاح شده Xbox توسط مایکروسافت به همراه جزئیاتی از ظاهر، احساس و سرعت جدید نشان داده شده است.

ظاهر جدید ایکس باکس به گونه ای طراحی شده است که سریعتر و از نظر ظاهری جذاب باشد. این ظاهر جدید با برنامه های موبایل Xbox ، Xbox Game Pass روی رایانه شخصی و Xbox One و همچنین Xbox Series X به اشتراک گذاشته خواهد شد. به علاوه اینکه زمان راه اندازی برنامه فروشگاه مایکروسافت به حدود دو ثانیه کاهش یافته است.

با داشبورد به روزرسانی شده، متن قابل خواندن تر است و دریافت از یک ویژگی به ویژگی دیگر بسیار سریعتر خواهد بود. همچنین می توانید شکل، فونت، سبک تصویرسازی و موارد دیگر را به روز کنید.

صفحه اصلی نیز هنگام بوت شدن 50٪ سریعتر بارگیری می کند و در هنگام بازگشت از بازی 30٪ سریعتر بارگیری می شود. همچنین حافظه آن بهبود یافته و 40٪ کمتر استفاده می کند.

نگاه اخیر به فروشگاه نوسازی شده مایکروسافت نیز برجسته شد، زیرا این برنامه اکنون در حدود دو ثانیه پرتاب می شود و از پیمایش به روز شده بهره می برد.

ظاهر جدید داشبورد PC ، Xbox One و Xbox Series X

با به روزرسانی چه تغییری می کند؟

  • صفحه اصلی راهنمای Xbox
  • ارتباط با دوستان ساده شده است
  • نکاتی برای تازه کارهای Xbox
  • فعالیت ها با ظاهری جدید تغذیه می شوند
  • تم های نمایه رنگی و سفارشی سازی ورود به سیستم (برای Xbox Insiders)

راهنمای Xbox به روز شده است

در صفحه آغازین راهنمای Xbox طرح واضح تری ارائه شده است تا همه موارد مهم را در یک نگاه داشته باشیم. این به ما امکان می دهد سریعتر بین فعالیت ها، بازی ها و ... حرکت کنیم. علاوه بر این، اکنون می توانیم با جابجایی برگه ها به دلخواه و با تنظیم سفارش خود، طرح را تنظیم کنیم. دکمه های اضافی، به عنوان مثال تنظیمات صوتی، دسترسی به عملکردها را بیشتر تسهیل می کنند.

برای سهولت شروع کار تازه کارهای Xbox، صفحات راهنما به گونه ای تنظیم شده اند که خواندن و فهم آنها آسان تر است. علاوه بر اطلاعات جدید ، پیوندها و دستورات کلیدی نیز استاندارد شده اند.

اعلان ها:

راهنمای Xbox اکنون یک صندوق ورودی جدید در پایین دارد. این هشدارها، دعوت نامه های بازی و اطلاعات مربوط به پیام های جدید را در یک صندوق جمع آوری می کند. پیام های موجود برای همه برنامه های Xbox (از جمله برنامه جدید Xbox Mobile) اعمال می شود و در سراسر صفحه هماهنگ می شوند.

برای گروه ها و گپ ها، در آینده پیش نمایش متن پیام ها را دریافت خواهیم کرد. همچنین برای هر یک از اعضای گروه کنترل میزان صدا به صورت جداگانه قابل تنظیم است.

طراحی های جدید و عملکرد ورود به سیستم

کسانی که در برنامه Xbox Insider شرکت می کنند به زودی می توانند سایر ویژگی های جدید را آزمایش کنند. بنابراین می توان طراحی موجود در Xbox One را با رایانه های شخصی و تلفن های هوشمند ویندوز 10 تطبیق داد. 

با تم های نمایه رنگی، می توان در آینده پروفایل های کاربر را به صورت جداگانه طراحی کرد. این مورد همچنین در مورد برنامه Xbox ، رایانه های شخصی ویندوز 10 و نوار بازی Xbox اعمال می شود. تم های جدید باید به مرور اضافه شوند.

ورود به سیستم در چندین دستگاه:

به منظور بهبود تجربه بازی در فضای ابری، عملکرد ورود به سیستم متناسب می شود. می توانید به طور همزمان به تعداد نامحدودی دستگاه وارد شوید، از جمله همه برنامه های Xbox. به عنوان مثال، یک فیلم که در Xbox One پخش شود همزمان در تلفن همراه هم پخش می شود.

ظاهر جدید داشبورد PC ، Xbox One و Xbox Series X

بسیاری از این به روزرسانی ها در این مرحله کاملاً آشنا به نظر می رسند، زیرا مدتی است که در برنامه Xbox Insider Program آزمایش شده اند. در این مرحله ، همه چیز با هم جمع شده است و مایکروسافت سنگ تمام گذاشته است و آن را به موقع برای Xbox Series X در ماه نوامبر آماده می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد