کنترلر و هدست جدید ایکس باکس به مناسبت جشن ۲۰ سالگی

کنترلر و هدست جدید ایکس باکس به مناسبت جشن ۲۰ سالگی

ایکس باکس که ۱۵ نوامبر سال جاری ۲۰ ساله خواهد شد تصمیم گرفته است نسخه کنترلر و هدست مخصوصی را به مناسبت بیست سالگی عرضه کند.

ایکس باکس در ۲۴ آبان سال جاری (۱۵ نوامبر ۲۰۲۱)، ۲۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت. به همین مناسبت تصمیم گرفته است تا با عرضه نسخه منحصر به فرد از کنترلر و هدست مخصوص خود بیست سالگی به نام با عنوان Xbox 20th Anniversay Special Edition را جشن بگیرد.

کنترلر مخصوص بیست‌ سالگی ایکس باکس در زمینه رنگ‌بندی ادای احترامی به اولین کنسول مایکروسافت محسوب می‌شود. به‌این‌ترتیب که دو رنگ اصلی کنترلر جدید ایکس باکس مشکیِ شفاف و سبزِ نئونی هستند، این دو رنگ اصلی در عین حال که ادای احترامی به کنسول ایکس باکس اورجینال محسوب می‌شوند، رنگ و بویی مدرن نیز به این کنترلر بخشیده‌اند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که کاربران می‌توانند به لطف ارتباط بلوتوث و فناوری Xbox Wireless این دسته کنترلی جدید را به دستگاه‌های مختلفی همچون کنسول های Xbox Series X/S و Xbox One و سیستم‌های خانگی و حتی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و iOS متصل کنند. کاربرانی که این دسته کنترلی را خریداری و به کنسول‌های Xbox Series X/S متصل کنند می‌توانند یک صفحه پس زمینه زیبا و پویا را بر روی دستگاه‌های خود فعال می‌کنند.

ویژگی های کنترلر مخصوص ۲۰ سالگی ایکس باکس

دسته گیمینگ جدید کنسول Xbox، تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مدرن کنترلرهای دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S را در اختیار دارد و در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. قابلیت‌هایی نظیر ارگونومی ارتقا یافته، ارتباط بهتر با دستگاه‌های مختلف، دکمه اختصاصی برای به اشتراک گذاری اطلاعات و همچنین زمان تاخیر کاهش یافته، از ویژگی‌های مهم این دسته کنترلی جدید است.

ویژگی های هدست مخصوص ۲۰ سالگی ایکس باکس

در طراحی هدست استریوی جدید مایکروسافت نیز از رنگ‌هایی مشابه با نسل اول از کنسول‌های Xbox استفاده شده است و شاهد ظاهری زیبا و متشکل از رنگ‌های مشکی، خاکستری و سبز هستیم. در تولید این هدست نیز از مواد شفاف استفاده شده است و می‌توان اجزای این هدست استریو قدرتمند را هم از بیرون آن مشاهده کرد. مایکروسافت اعلام کرده است که این طراحی با این هدف صورت گرفته که کاربران بتوانند نحوه تولید صدای قدرتمند این هدست را در هر لحظه مشاهده کنند.

این هدست جدید مایکروسافت از فناوری‌های صوتی گوناگونی نیز پشتیبانی می‌کند. فناوری‌هایی نظیر Windows Sonic، Dolby Atmos و DTS Headphone در این هدست قابل دسترس هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت فروش دسته گیمینگ و هدست استریوی Xbox 20th Anniversay Special Edition قرار است از تاریخ 15 نوامبر (24 آبان) با قیمت 70 دلار آغاز شود. علاقه‌مندان می‌توانند این محصولات را از فروشگاه اختصاصی مایکروسافت یعنی Microsoft Store خریداری کنند.

خرید کنترلر و هدست از گنوپلی

 فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌ها و لوازم جانبی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد