همکاری ایکس باکس با ایلان ماسک در ارتباط با بازی Halo

همکاری ایکس باکس با ایلان ماسک در ارتباط با بازی Halo

آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس باکس از تمایل همکاری با ایلان ماسک درباره بازی هیلو Halo خبر داد.

ایلان ماسک (Elon Musk) مالک و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و فضاپیمای اسپیس ایکس، که این روزها تبدیل به چهره اول شبکه‌های اجتماعی شده است، چند وقت پیش در یک توییتی با عنوان «Only Halo» یا «فقط هیلو» از علاقه شدید خود به بازی Halo خبر داد. همین موضوع بهانه‌ای شد تا شرکت مایکروسافت تمایل زیادی به یک همکاری با او در رابطه با بازی Halo  داشته باشد.

بازی Halo  یک باز شوتر شخص اول است که اولین بار در ۱۵ نوامبر  ۲۰۰۱ عرضه شد. از زمان تا کنون ۱۰ عنوان دیگر از این بازی ساخسته شده که آخرین نمونه آن هیلو اینفینیت «Halo Infinite» است.

آرون گرین‌برگ (Aaron Greenberg)، مدیر بازاریابی تیم ایکس باکس هم نسبت به توییت ایلان ماسک واکنش نشان داد و اعلام کرد: «به‌ نظر می‌رسد یک همکاری با شرکت تسلا با محوریت سری Halo باید صورت بگیرد»

گرینبرگ با استفاده از هشتگ‌ Warthog نشان داد که منظورش شاید ساخته شدن یک مدل از خودروهای تسلا با شکل و شمایل ماشین‌های Warthog سری هیلو است. 

همکاری ایکس باکس و ایلان ماسک

هرچند آقای گرینبرگ تاکید کرد که هیچگونه قرارداد همکاری رسمی بین ایکس باکس و ایلان ماسک وجود ندارد و این تنها یک ابراز تمایل است. او همچنین از طرفداران ایکس باکس و بازی Halo درخواست کرده که در صورت تمایل به شکل گرفتن این همکاری جذاب، نسبت به آن واکنش نشان دهند و نظرات خود را اعلام کنند، تا شاید واقعا روزی چنین اتفاقی رخ داد!

جالب اینجاست که ماسک از امکان اجرای بازی Cyberpunk 2077 روی تسلا مدل اس (Tesla Model S) خبر داد. از انجایی که تسلا مدل اس از صفحه نمایش لمسی با رزولوشن ۲۲۰۰ در ۱۳۰۰ پیکسل برخوردار است امکان اجرای بازی‌های کامپیوتری مانند سایپربانک روی آن امکان‌پذیر است. با توجه به علاقه ماسک به هیلو، طرفداران منتظر اجرای بازی‌های بیشتری روی خودروهای هوشمند تسلا هستند.

نظر شما درباره همکاری ایکس باکس و ایلان ماسک چیست؟ آیا این همکاری اتفاق خواهد افتاد؟ فراموش نکنید نظرات خود را از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی گنوپلی با ما در میان بگذارید.

فراموش نکنید فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود از جمله بازی Halo infinite را خریداری کنید.

یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که تمام کرده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید با تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد