قیمت و تاریخ عرضه ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) لو رفت

قیمت و تاریخ عرضه ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) لو رفت

امروز ویدیوی مهمی از مشخصات ایکس باکس سری اس لو رفت که نهایتا منجر شد مایکروسافت تاریخ و قیمت عرضه Xbox Series S را منتشر کند.

شاهد مهم‌ترین خبر امروز دنیای بازی این بود که تاریخ انتشار و قیمت کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) و ایکس باکس سری اس (Xbox Series S) مایکروسافت لو رفت.

از خبرهایی که امروز از طریق رسانه‌ها و اشخاص مختلف در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد به نظر می‌رسد کنسول‌های جدید ایکس باکس از تاریخ  ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) و با قیمت ۵۰۰ دلار و ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

با توجه انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی در نهیات مایکروسافت مجبور به واکنش شد و تایید کرد ایکس باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار و با مشخصاتی از جمله توانایی اجرای بازی با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه عرضه خواهد شد.

ایکس باکس اس کاملا دیجیتالی است و علاوه بر ارزان‌تر بودن، ۶۰ درصد نسبت به برادر بزرگترش یعنی ایکس باکس ایکس کوچکتر خواهد بود. این کوچکی هم احتمالا به دلیل عدم وجود دیسک درایو است.

از ویژگی‌های دوست داشتنی ایکس باکس سری اس هارد SSD از نوع NVME با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است که سرعت لود شدن بازی‌ها را به طور چشمگیری بالا برده است و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای بالا آمدن بازی و جابه‌جایی بین بازی‌ها نخواهیم بود.

ویدیوی لو رفته از معرفی ایکس باکس اس که امروز حسابی در فضای مجازی دست به دست شد را می‌توانید مشاهده کنید.

 

با وجود اینکه مایکروسافت هنوز قیمت ایکس باکس سری ایکس را تایید نکرده است، اما می‌توان حدس زد شایعات منتشر شده درست باشد و باید منتظر ایکس ایکس ۵۰۰ دلاری باشیم. به این ترتیب کنسول جدید مایکروسافت ۱۰۰ دلار از سری پیشین یعنی ایکس باکس وان (Xbox Series One) گران‌تر خواهد بود که با توجه به ویژگی‌های سخت‌افزاری آن قابل توجیه است.

از آنجایی که رقابت بین مایکروسافت و سونی بسیار شدید است، پیش بینی می‌شود پلی استیشن ۵ (PS5) هم در حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

به نظر شما قیمت ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن ۵ چقدر خواهد بود؟

فراموش نکنید پیش بینی خودتون از قیمت این کنسول‌های بازی رو از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی گنوپلی با ما در میان بگذارید.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد