ویدیویی رسمی مایکروسافت از ویژگی‌های ایکس باکس سری ایکس و اس

ویدیویی رسمی مایکروسافت از ویژگی‌های ایکس باکس سری ایکس و اس

مایکروسافت با انتشار یک ویدیو در حساب کاربری ایکس باکس در یوتیوب به توضیح ویژگی های Xbox X و Xbox S پرداخت.

در حالی که تنها چند هفته تا عرضه رسمی و جهانی کنسول‌های جدید مایکروسافت یعنی کنسول ایکس باکس سری ایکس (Xbox X) و ایکس باکس سری اس (Xbox S) فاصله داریم، مایکروسافت ویدیو جدیدی را منتشر کرده که در آن ویژگی‌های کنسول‌های نسل نهمی این شرکت را به طور مفصل توضیح داده است.

در ویدیویی که روز گذشته در حساب کاربری رسمی ایکس باکس در یوتیوب منتشر شده است، مالک پرینس (Malik Prince) مدیر برنامه جامعه کاربران ایکس باکس به همراه هریسون هافمن (Harrison Hoffman) مدیر برنامه ارشد این شرکت در یک ویدیو به تشریح کلیه ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو کنسول از طراحی ظاهری تا صفحه اصلی رابط کاربری، داشبورد و موضوعات دیگر می‌پردازند.

این ویدیو را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

در این ویدیو هافمن توضیح می‌دهد هدف اصلی مایکروسافت از این کنسول و ویژگی‌های جدید آن از جمله رابط کاربری جدید این است که استفاده از آن را برای افرادی که اولین بار قصد دارند از کنسول‌های ایکس باکس استفاده کنند ساده کند. همچنین ویژگی‌های جدید باعث می‌شود کسانی که قصد ارتقاء کنسول‌های خود را دارند از این کار بیشترین لذت را تجربه کنند.

صفحه اصلی رابط کاربری این کنسول امکان دسترسی سریع به بازی‌هایی را که به‌تازگی اجرا شدند فراهم می‌کند و همچنین تصاویر پس زمینه پویا و جذابی برای رابط کاربری طراحی شده است که تجربه خوبی به کاربر منتقل می‌کند؛ این تصاویر در آینده با ویژگی‌های بیشتر به‌روزرسانی خواهند شد.

در ادامه این ویدیو، بازی Gears 5 با بهینه‌سازی برای کنسول‌های جدید ایکس باکس نشان داده می‌شود که جلوه‌های گرافیکی بهبود یافته آن به خوبی نمایان است. جالب است که کیفیت این بازی روی ایکس باکس سری ایکس با تنظیمات گرافیکی Ultra در پی سی برابری می‌کند.

در ادامه درباره بخش جدید «راهنما» یا Guide صحبت می‌شود بر اساس این توضیحات با فشردن کلید Xbox روی دسته‌های کنسول می‌توانید به بخش Guide دسترسی پیدا کنید. سیستم هدایت این کنسول تا حد زیادی به وضعیت فعلی آن در ایکس باکس وان شباهت داشته و می‌توان از آن برای سوییچ کردن بین برنامه‌ها، چت‌های گروهی و... استفاده کرد. ضمن اینکه با استفاده از آن می‌توان قابلیت Quick Resume که برای جا‌به‌جایی سریع بین بازی‌های در حال اجرا به کار می‌رود، استفاده کرد.

همچنین در این ویدیو درباره کلید «اشتراک‌گذاری» یا Share هم به‌صورت کامل توضیح داده می‌شود. بر اساس این توضیحات با یک بار فشردن این کلید می‌توان از صفحه اسکرین‌شات گرفته و با نگه‌داشتن آن، ویدیو ضبط کرد. اشتراک محتوای چندرسانه‌ای در این کنسول سریع‌تر از پیش انجام شده و امکان اشتراک‌گذاری خودکار نیز به گزینه‌های آن اضافه شده است.

ابتدا این ویدیو را تماشا کنید و بگویید به نظر شما در جنگ بین PS5 و Xbox X کدام یک پیروز خواهد شد؟

در پایان یادآوری می‌کنیم که اگر قصد خرید کنسول Xbox X یا پلی استیشن ۵ را دارید می‌توانید از طریق گنوپلی با بهترین قیمت و بهترین شرایط این کنسول‌های جذاب و فوق‌العاده را خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد