تاریخ عرضه بازی eFootball مشخص شد

تاریخ عرضه بازی eFootball مشخص شد

در این مطلب از گنوپلی به تاریخ انتشار بازی eFootball اشاره می‌کنیم و ویژگی‌های بازی در زمان انتشار را بررسی می‌کنیم

بازی eFootball  که در واقع ادامه سری بازی‌های Pro Evolution Soccer محسوب می‌شود این بار قرار است با نام جدید و به صورت رایگان توسط کونامی منتشر شود. کمپانی محبوب کونامی «» که چند وقت پیش با اعلام این خبر حسابی سر و صدا بر پا کرده بود، حالا فاش کرد eFootball   2022  در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) به همراه بازی‌های دوستانه آفلاین و آنلاین منتشر خواهد شد.

بازی جدید کونامی در زمان عرضه شامل این تیم‌ها می‌شود: آرسنال، بارسلونا، بایرن مونیخ، کورینتیانس پائولیستا، فلامینگو، یوونتوس، منچستریونایتد، ریور پلاته و سائو پائولو.

البته این نکته را هم بهتر است بدانید احتمالا اواسط پاییز اولین آپدیت بزرگ بازی به صورت رایگان منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد شاهد افزایش تعداد تیم‌ها خواهیم بود.

این مطلب راهم مطالعه کنید: هر آنچه لازم است درباره PES 2022 بدانید

بازی eFootball در زمان عرضه شامل شش ورزشگاه نیوکمپ، اولدترافورد، آلیانتس، امارات، آلیانتس آرنا و استادیوم eFootball خواهد بود و بازیکنان می‌توانند در مسابقات دوستانه آفلاین با دوستان خود یا هوش مصنوعی بازی کنند. همچنبن امکان مسابقات دوستانه آنلاین از طریق کراس‌پلی پشتیبانی هم وجود دارد. از این رو بازیکنان روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس / اس می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: التیمیت فیفا چیست ؟

آپدیت بازی eFootball

همانطور که گفته شد در اواسط پاییز هم قرار است آپدیت بزرگی برای eFootball  2022 منتشر شود که شامل حالت‌های جدید می‌شود. بدون شک مهم‌ترین ویژگی که به بازی اضافه می‌شود، حالت Creative Teams خواهد بود که شبیه آلتیمیت تیم فیفا یا myClub در نسخه‌های قبلی سری بازی PES است. این آپدیت شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • کراس‌ پلی کامل: میان کنسول‌های مختلف و رایانه شخصی (PC)
  • Tour Event: بازی با هوش مصنوعی و کسب پاداش
  • رویداد چالشی: بازی آنلاین با دیگران و تکمیل اهداف تعیین شده برای پاداش
  • مسابقه سریع آنلاین: با بیش از ۶۰۰ تیم یک دست بازی معمولی داشته باشید

نکته مهم دیگر این است که نسخه جدید PES دیگر از موتور بازی‌سازی فاکس استفاده نمی‌کند و کونامی به سراغ آنریل انجین ۴ رفته است. eFootball یک بازی لایو سرویس است و دیگر به صورت سالانه عرضه نمی‌شود و شاهد انتشار آپدیت‌های منظم برای آن خواهیم بود.

لازم به یاد آوری است تاریخ عرضه بازی eFootball   روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) است و برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار خواهد گرفت.

خرید بازی از گنوپلی

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد