نمرات و امتیازات بازی  Aliens Fireteam Elite

نمرات و امتیازات بازی Aliens Fireteam Elite

در این مطلب از گنوپلی به بررسی نمرات و امتیازات بازی Aliens Fireteam Elite توسط رسانه‌های معتبر بازی و گیم می‌پردازیم.

بازی Aliens Fireteam Elite چند ماهی است که منتشر شده و در این مدت با بازخوردهای متفاوتی از منتقدان روبه‌رو شده و نمرات دارای فراز و نشیبی را دریافت کرده است.

در حقیقت Aliens Fireteam Elite عنوان شوتر سوم شخص چند نفره جدیدی است که توسط Cold Iron Studio ساخته شده و با همکاری دیزنی توسعه یافته است. Fireteam Elite همچنین اولین عنوان Alien پس از Alien: Blackout و دنباله مستقل 3 گانه اصلی محسوب می‌شود. استودیو سازنده‌ی بازی یعنی همان Cold Iron Studios، با وجود آن ‌که سابقه‌ی چندانی در ساخت بازی‌ها ندارد، اما اعضای آن در گذشته بر روی بازی‌های بسیار خوبی چون Neverwinter و Startrek Online کار کرده‌‌اند و همین مورد باعث می‌شود کسانی که تاکنون این بازی را تجربه نکرده‌اند، به فکر تجربه آن بیوفتند.

این بازی یک Co-op 3 ‌نفره است که سعی دارد داستان جدیدی را در قالب یک عنوان آنلاین روایت کند، هرچند که همگان می‌دانند معمولا بازی‌هایی که تمرکز اصلی‌شان روی قسمت آنلاین و چندنفره است، داستان چندان دلچسبی ندارند. البته با وجود اینکه سازندگان در این بخش عملکرد خیلی ضعیفی نداشته‌اند، اما شاید همین مورد در کنار سرعت کند بازی، یکی از عوامل کاهش امتیازات دریافتی بازی، توسط برخی از منتقدین باشد. البته  Aliens: Fireteam Elite بخش‌های درخشانی مانند گیم پلی، مبارزات، جلوه‌های بصری و گرافیک و حتی صدا گذاری بی‌نقصی هم دارد که هر کدام به سهم خود در افزایش امتیاز متوسط بازی نقش داشته‌اند.

گفتنی است پیش از این در گنوپلی به طور کامل به نقد و بررسی بازی Aliens Fireteam Elite پرداختیم در این مطلب قصد داریم نقدها و امتیازاتی که به این بازی داده شده است بپردازیم.

خلاصه نقدهای Aliens Fireteam Elite

GamingTrend: نمره 100 از 100

ما زمان زیادی منتظر یک بازی خوب از سری Aliens بودیم. Aliens: Fireteam Elite با یک کمپین داستانی هیجان انگیز، 5 کلاس مهیج، مجموعه‌ای خیره‌کننده از سلاح‌ها و مجموعه‌ای سرسام آور از هیولاها، موفق شده است که یک عنوان کامل را به گیمرها عرضه کند.

 

TheGamer: نمره 80 از 100

من انتظار یک بازی کوتاه و سرگرم کننده را نداشتم، اما Aliens: Fireteam Elite  مرا هیجان‌زده کرد، زیرا جاه‌ طلبی‌های کافی به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده را دارد و صادقانه بگویم، بازی به اندازه کافی خوب است.

 

IGN: نمره 70 از 100

Aliens: Fireteam Elite برای افرادی که ترجیح می‌دهند به جای زامبی‌های معمولی با انبوهی از زنومورف‌ها مبارزه کنند ارزش صبر کردن داشته است. وجود سلاح‌های فوق‌العاده، کلاس‌ها و انواع مختلف دشمن ارزش بازی را برای علاقه‌مندان این مجموعه افزایش می‌دهد. با این وجود گاهی اوقات مجبور می‌شوید که برخی سناریو‌های تکراری و ماموریت‌های طاقت‌فرسای بازی را تحمل کنید.

 

Stevivor: نمره 35 از 100

متاسفانه Aliens: Fireteam Elite عنوانی به شدت بی‌روح و کسل کننده است!

سیستم مورد نیاز بازی

سیستم مورد نیاز :
  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Athlon X4 950 / Intel i5-2500K
  • Memory: ۸ GB RAM
  • Graphics: AMD R9 285 4GB / Nvidia GTX 760 4GB
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: ۳۰ GB available space
  • Sound Card: Integrated or dedicated Direct X 11 compatible soundcard
  • Additional Notes: Minimum graphics settings, 1920×1080 screen resolution, 30FPS average

خرید بازی Aliens Fireteam Elite

 فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود از جمله بازی Aliens Fireteam Elite  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

فراموش نکنید اگر تجربه انجام این بازی را دارید حتما آن را از طریق سایت یا اینستاگرام گنوپلی با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد