آموزش استفاده از share play در ps4

آموزش استفاده از share play در ps4

قابلیت share play در ps4 یک قابلیت ویژه پلی استیشن 4 است که از طریق آن شما می‌توانید یکی از بازی‌های playstation خودتان را با شخص دیگری به مدت 60 دقیقه به اشتراک بگذارید و حتی اگر او بازی مورد نظر را نداشته باشد

قابلیت share play در ps4 یک قابلیت ویژه پلی استیشن 4 است که از طریق آن شما می‌توانید یکی از بازی‌های playstation خودتان را با شخص دیگری به مدت 60 دقیقه به اشتراک بگذارید و حتی اگر او بازی مورد نظر را نداشته باشد می‌تواند آن را بازی کند، یا اینکه با هم به صورت همزمان Multiplayer بازی کنید، قابلیت shareplay در آپدیت نسخه 2.0.0 پلی استیشن 4 به این دستگاه اضافه شد و ما در این پست آموزش استفاده از shareplay در ps4 را قرار داده‌ایم، علاوه بر این قابلیت share play در ps4 به شما این اجازه را می‌دهد که یک بازی آنلاین را با دوست خود در هر جای دنیا به صورت دو نفره بازی کنید.

در صورتی که قصد خرید بازی ps4 دارید می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نحوه استفاده از قابلیت share play در ps4

برای استفاده از قابلیت share play باید ابتدا دوستان خود را به Friends list پلی استیشن 4 خود اضافه کنید.

نحوه ارسال درخواست دوستی در ps4

برای اینکه دوستان خود را به Friends list در ps4 اضافه کنید باید از منوی ps4 به صفحه Friends بروید و در آنجا از طریق بخش جستجو یوزرنیم شخص مورد نظرتان را وارد و آن را انتخاب کنید، در مرحله بعدی برای ارسال درخواست دوستی در پلی استیشن 4 کافیست گزینه Send Friend Request را انتخاب کنید، پس از انجام این کار شخص مورد نظر باید وارد بخش Friends شود و از بخش Friend Requests درخواست دوستی ارسال شده توسط شما را تائید کند.

این مطلب راهم مطالعه کنید: گیم پس چیست

پس از افزودن دوستانتان در بخش Friends List می‌توانید در منوی اصلی روی بازی مورد نظرتان بروید و از طریق دسته پلی استیشن 4 دکمه Share را فشار دهید، پس از این کار وارد صفحه Share play در پلس استیشن می‌شوید حال شما دو گزینه دارید، در گزینه اول Allow The Visitior To Play As You شما می‌توانید به دوستتان به مدت یک ساعت اجازه انجام این بازی را بدهید و از طریق گزینه دوم Play A Game Together شما می‌توانید با دوستتان به صورت همزمان یا دو نفره بازی کنید.

شرایط استفاده از share play در ps4

  • برای استفاده از قابلیت share play در ps4 باید میزبان و مهمان با هم دوست باشند.
  • برای استفاده از قابلیت share play در ps4 باید میزبان و مهمان هر دو آنلاین باشند.
  • برای استفاده از قابلیت share play در ps4 شما فقط 60 دقیقه فرصت دارید و پس از 1 ساعت shareplay قطع می‌شود و باید آنرا دوباره آغاز کنید.
  • در استفاده از قابلیت share play در ps4، اگر Trophy برنده شوید آن تروفی در دستگاه میزبان ذخیره می‌شود.
  • در استفاده از قابلیت share play در ps4، سیو های بازی تنها در پلی استیشن 4 میزبان ذخیره می‌شود.
  • در استفاده از قابلیت share play در ps4، اگر بازی مورد نظر شما در فروشگاه ریجن اکانت دوست شما موجود نباشد، امکان Share Play برای آن بازی وجود ندارد.
  • در استفاده از قابلیت share play در ps4، برای برخی بازی‌ها، سن مهمان باید بیشتر از 16 سال باشد.
  • برای استفاده از قابلیت share play در ps4، سرعت آپلود و دانلود شما و دوستتان باید حدود 2 مگابایت در ثانیه یا بیشتر باشد.

حال شما می‌توانید با دوستتان همزمان یک بازی را بازی کنید، یا بازی های ps4 خودتان را برای دوستتان به اشتراک بگذارید تا وی بازی کند، افراد زیادی از این قابلیت استفاده می‌کنند و 2 نفری یک بازی را خریداری کرده و از طریق قابلیت share play با هم بازی می‌کنند، برای خرید بازی ps4 و یا خرید بازی ps4 دست دوم می‌توانید از طریق وبسایت گنوپلی اقدام کنید.

منبع : ps4competitions

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد