بهترین اپلیکیشن های PS5 که باید استفاده کنید

بهترین اپلیکیشن های PS5 که باید استفاده کنید

بهترین اپلیکیشن های PS5 که باید در کنسول جدید خود بارگیری کنید را لیست کرده ایم. خوشبختانه، PS5 از اکثر سرویس های پخش پشتیبانی می کند.

در حال حاضر به دست آوردن کنسول پلی استیشن 5 در هر نقطه از جهان آسان نیست، اما اگر از جمله افراد خوش شانس هستید که دارای یک PS5 هستید، کارهای جالب بسیاری وجود دارد که می توانید انجام دهید. بدیهی است که بازی های PS5 زیادی وجود دارد که شما باید انجام دهید، اما این کنسول همچنین یک مرکز رسانه ای عالی است که می توانید در آن فیلم ها را تماشا کرده و نمایش های تلویزیونی را پخش کنید. خوب، در اینجا بهترین اپلیکیشن های PS5 که باید استفاده کنید، را معرفی کرده ایم.

بهترین اپلیکیشن های PS5 

حتی اگر انتخاب برنامه های PS5 هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد، یک مجموعه برنامه مناسب برای PlayStation 5 وجود دارد که می توانید بررسی کنید. اینها شامل برنامه های پخش جریانی برای PS5 است و در این مقاله بهترین مواردی را که می توانید پیدا کنید لیست کرده ایم. ما همچنین در مورد چگونگی بارگیری این برنامه ها در کنسول پلی استیشن 5 بحث خواهیم کرد.

مثل همیشه، می توانید از فهرست مطالب زیر استفاده کنید تا مستقیماً به برنامه های خاصی بروید که می خواهید بلافاصله در مورد آنها بخوانید.

1. Netflix

Netflix باید یکی از اولین برنامه هایی باشد که روی کنسول PS5 شما نصب شده است. تقریباً این سرویس پخش جریانی است که همه از آن استفاده می کنند و داشتن آن در PlayStation جدید به معنای تغییر وضعیت بازی در تماشای نمایش های مورد علاقه در کنسول است.

برای استفاده از برنامه به اشتراک Netflix احتیاج دارید، اما در بیشتر موارد، از قیمت خوبی برخوردار است و کاتالوگ آن همیشه در حال رشد است. نت فلیکس قصد دارد هر هفته در سال 2021 فیلم جدیدی را اکران کند.

بهترین اپلیکیشن های PS5

2. Amazon Prime Video

برنامه دیگری که اکثر مردم برای پخش فیلم ها و نمایش های تلویزیونی از آن استفاده می کنند Prime Video است. به هر حال، این محصول با اشتراک Prime همراه است و همچنین انتخاب بسیار خوبی از نمایش ها و فیلم ها را دارد. 

اگر اشتراک Amazon Prime دارید، این برنامه پخش جریانی را روی PlayStation 5 خود نصب کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

بهترین اپلیکیشن های PS5

3. Crunchyroll

طرفداران انیمه، شاد باشید! Crunchyroll در PS5 نیز موجود است. یعنی شما می توانید فصل آخر Attack on Titan  Black Clover یا هر انیمه دیگری را که دوست دارید تماشا کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد مانگا را بصورت آنلاین بخوانید، بنابراین این یکی دیگر از کارهای عالی است که می توانید با Crunchyroll انجام دهید. اگر می خواهید انیمیشن را در PlayStation 5 پخش جریانی کنید، باید Crunchyroll را از فروشگاه PS بررسی کنید.

بهترین اپلیکیشن های PS5

4. Spotify

Spotify یکی از بزرگترین برنامه های موسیقی و پادکست است که در Playstation 5 نیز موجود است. برای پخش موسیقی یا پادکست های مورد علاقه خود باید آن را روی کنسول خود نصب کنید. 

بهترین اپلیکیشن های PS5

5. Apple TV

می توانید Apple TV را روی PS5 خود نصب کنید و تمام نمایش ها و فیلم های تلویزیونی مورد علاقه Apple TV (طرفداران گیلاس ، کسی؟) را روی صفحه بزرگ پخش کنید. به علاوه، از HDR و 4K پشتیبانی می کند. بنابراین اگر تلویزیون نسبتاً جدیدتری داشته باشید، بهترین کیفیت تصویر ممکن را به دست می آورید.

بهترین اپلیکیشن های PS5

6. Disney+

ماندالوریان ممکن است پادشاه کاتالوگ دیزنی + باشد، اما نمایش هایی مانند WandaVision و "The Falcon and The Winter Soldier" ارزش وقت شما را دارند. شما می توانید کل کاتالوگ دیزنی را از جمله فیلم ها و نمایش های مارول و جنگ ستارگان در این برنامه دریافت کنید. بعلاوه، یک محتوای کودک پسند وجود دارد (به هر حال این دیزنی است) که می توانید در PS5، به راحتی تماشا کنند.

7. YouTube

یوتیوب امروزه تقریباً استاندارد واقعی دیدن فیلم ها به صورت آنلاین است. تنها دلیلی که من آن را درست در بالا قرار ندادم این است که مطمئنم این یکی از اولین برنامه هایی است که در PS5 یا هر دستگاه هوشمندی به دنبال آن می گردید. در صورتی که هنوز YouTube را روی PS5 خود نصب نکرده اید، زمان آن فرا رسیده است که بروید و این کار را انجام دهید. 

بهترین اپلیکیشن های PS5

8. Plex

من شخصاً از Plex استفاده نمی کنم، اما افراد زیادی هستند که به این سرویس پایبند بوده و از آن برای مدیریت کتابخانه محتوای خود استفاده می کنند. بعلاوه، Plex در صورت تمایل، همه آن را در سراسر دستگاهها در دسترس قرار می دهد، که شگفت آور است. اگر برای میزبانی محتوای خود و یافتن محتوای جدید برای تماشای یک سرور Plex در حال اجرا هستید، باید برنامه Plex را در PS5 خود دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن های PS5

9. Peacock

Peacock، سرویس پخش جریانی جدید NBC، فقط در ایالات متحده قابل دسترسی است. این طرفدار مجموعه تلویزیونی محبوب "The Office" در ایالات متحده هستید، این برنامه را نصب کنید زیرا Netflix دیگر مجوز آن را ندارد. اگر طرفدار مایکل اسکات و کارهای شیطانی او هستید، همراه با شوخی های جیم در دویت، Peacock همان جایی است كه می خواهید. 

10. HBO Max

طرفدار فرندز هستید یا بازی تاج و تخت؟ HBO Max پورتال شما برای محبوب ترین نمایش های تلویزیونی در همه زمان هاست. با این اپلیکیشن می توانید به کاتالوگ عظیمی از فیلم ها و نمایش ها از جمله هری پاتر، ارباب حلقه ها، فیلم های DC و سایر موارد دسترسی پیدا کنید. همچون Peacock این برنامه هم هنوز در ایران موجود نیست. 

11. Hulu

Hulu جایی است که می توانید نمایش هایی مانند Family Guy و The Simpsons و همچنین فیلم های کلاسیک مانند Good Will Hunting را تماشا می کنید.

Hulu کاتالوگ عظیمی از نمایش ها و فیلم های تلویزیونی را ارائه می دهد و لذت بردن از تمام این مطالب در PlayStation 5 بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

12. Twitch

ببینید، PS5 قبل از هر چیز یک کنسول بازی است. بنابراین منطقی است که یک برنامه PS5 داشته باشید که به شما امکان تماشای جریان بازی را بدهد، درست است؟ Twitch بارزترین انتخاب برای هرکسی است که می خواهد پخش کننده های مورد علاقه خود را دنبال کند. همچنین، جایی است که می توانید بروید و مسابقات eSports را تماشا کنید، از جمله ESL Pro League CS: GO.

بهترین اپلیکیشن های PS5

نحوه نصب برنامه های PS5

پلی استیشن 5 دارای رابط کاربری جدید است و به طور پیش فرض هیچ برنامه ای را در کنسول خود مشاهده نخواهید کرد. به این دلیل که سونی رابط کاربری اصلی PS5 را به دو بخش جدا کرده است. شما به طور پیش فرض در بخش بازی ها هستید، اما اگر صفحه اصلی را از بالا جستجو کنید، یک بخش رسانه را نیز پیدا خواهید کرد.

  • برای رفتن به بخش رسانه PS5، روی "Media" در صفحه اصلی کلیک کنید.

بهترین اپلیکیشن های PS5

  • در اینجا، برنامه های نصب شده خود را در بخش "همه برنامه ها" مشاهده خواهید کرد. به علاوه، این جایی است که می توانید برنامه های جدید را روی PlayStation 5 خود نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن های PS5

برنامه مورد نظر برای بارگیری را انتخاب کنید و روی دکمه "Download" کلیک کنید. تقریباً همین است.

بهترین اپلیکیشن های PS5

هنگامی که برنامه ها را بارگیری کردید، دقیقاً مانند نحوه نمایش بازی های بارگیری شده در بخش بازی ها در UI PS5، آنها در قسمت Media نشان داده می شوند.

از این برنامه های PS5 در کنسول خود استفاده کنید

اینها بهترین اپلیکیشن های PS5 بودند که باید در کنسول کاملاً جدید خود بارگیری کنید. خوشبختانه، PS5 از اکثر سرویس های پخش که احتمالاً استفاده می کنید پشتیبانی می کند، از جمله Netflix ، Apple TV و Crunchyroll. اگر برنامه دیگری وجود دارد که فکر می کنید آن را معرفی نکرده ایم، در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد