آپدیت جدید پلی استیشن 5 منتشر شد

آپدیت جدید پلی استیشن 5 منتشر شد

شرکت سونی آپدیت جدید برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کرد که عملکرد کنسول را بهبود خواهد داد.

سونی به تازگی به‌روزرسانی یا آپدیت جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرد که هدف از آن را بهبود عملکرد کنسول معرفی کرده است. در این آپدیت که حدود ۹۰۰ مگابایت حجم دارد، سیستم عامل کنسول شما به نسخه 03.21.00-21.01  به روزرسانی می‌شود.

کنسول PS5 که در ابتدای عرضه آن با مشکلات کوچک یا به اصطلاح باگ‌های همراه بود، حالا با دریافت به‌روزسانی‌های جدید از طرف شرکت سونی تکمیل‌تر می‌شود. سونی پیش از این هم آپدیت‌هایی برای کنسول نسل نهمی خود منتشر کرده بود که برای مثال در یکی از آن‌ها که سه ماه پیش منتشر شده بود مشکل بلند بودن صدای چرخش دیسک را برطرف کرد و در آپدیت دیگر این امکان را برای کاربرها فراهم کرد که بازی‌های PS4 و PS5 خود را به حافظه‌ اکسترنال انتقال دهند.

بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌های مختلف پخش شده در آپدیت جدید پلی استیشن 5 که سیستم عامل کنسول شما را به نسخه 03.21.00-21.01 ارتقا می‌دهد، عملکرد کنسول PS5  را بهبود خواهد داد. همچنین به نظر می‌رسد سونی بهبودهای دیگری نیز مانند برطرف کردن یکی از مشکلات دوال‌ سنس را هم در این به‌روزرسانی قرار داده است.

این مطلب راهم مطالعه کنید: مقایسه دسته ps4 با ps5

این نکته را هم بدانید که بسیاری از باگ‌های کنسول پلی استیشن ۵ برای همه کاربران اتفاق نیفتاده است ولی شما بهتر است همیشه کنسول خود را آپدیت نگه دارید تا عملکرد کنسول شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

اگر در زمینه کار با کنسول PS5  خود با مشکلاتی همراه بودید حتما از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی گنوپلی با ما در میان بگذارید.

فروشگاه گنوپلی یک مرجع دوست داشتنی برای خرید بازی‌های پلی استیشن ۴، بازی‌های پلی استیشن ۵، بازی‌های ایکس باکس وان و بازی‌های ایکس باکس های جدید سری ایکس و سری اس است که شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود  را خریداری کنید.

همچنین یکی از خدمات جالب فروشگاه گنوپلی خرید و فروش بازی‌های کارکرده و دست دوم است که شما می‌توانید دیسکت بازی‌هایی که به پایان رسانده‌اید را از طریق گنوپلی به فروش برسانید و بازی‌های جدید که دوست دارید را تهیه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد