راهنمای شروع به کار فیفا 21 برای اولین بار - ویژه مبتدیان

راهنمای شروع به کار فیفا 21 برای اولین بار - ویژه مبتدیان

در مقاله نحوه شروع به کار در فیفا 21 خواهید آموخت که چگونه با بازی FIFA 21 شروع کنید. این یک راهنمای مبتدی برای راه اندازی FIFA 21 است.

راهنمای شروع به کار فیفا 21 برای اولین بار

در مقاله نحوه شروع به کار در فیفا 21 خواهید آموخت که چگونه با بازی FIFA 21 شروع کنید. در اینجا ما یک راهنمای مبتدی برای راه اندازی FIFA 21 و شروع به کار آن داریم. مراحل زیر را طی کنید و از بازی لذت ببرید.

آماده شوید

قبل از شروع بازی FIFA 21 ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که کتابچه راهنمای بازی را مطالعه کرده و از راهنمای کنترل استفاده کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا با FIFA 21 آشنا شوید، به ویژه هنگامی که اولین بار است که بازی می کنید. علاوه بر این، می توانید به مقالات پیشین گنوپلی نگاهی بیندازید که دارای اطلاعات و آموزشهای اساسی برای بازی FIFA 21 است.

هنگامی که احساس کردید که با آن آشنا هستید، می توانید FIFA 21 را نصب کنید و به بازی بپردازید.

به اینترنت متصل شوید

پس از نصب بازی FIFA 21 بر روی کنسول / رایانه شخصی خود، باید سیستم خود را به اینترنت متصل کنید تا در سرورهای EA ثبت نام کنید تا بتوانید سوابق بازی FIFA 21 را در حساب خود ذخیره کنید. بنابراین مطمئن شوید که کنسول / رایانه شخصی شما به اینترنت متصل است، در غیر این صورت می توانید بازی را اجرا کنید اما نمی توانید به سرورهای EA متصل شوید و وارد سیستم شوید.

بازی را آغاز کنید

FIFA 21 را با کلیک کردن یا شروع آن راه اندازی کنید. بسته به سیستم عامل شما، این بازی را می توان روی دستگاه خود یافت - در PS4 و Xbox One، این بازی در صفحه اصلی، و در PC-Windows در زیر پوشه ای که برای نصب انتخاب می کنید در دسترس خواهد بود. اگر کاربر PC-Windows هستید، ممکن است لازم باشد تنظیمات بازی را قبل از اجرای بازی با توجه به مشخصات رایانه خود تغییر دهید. برای جزئیات بیشتر مشخصات PC را برای FIFA 21 بررسی کنید.

راهنمای شروع به کار فیفا 21

زبان خود را انتخاب کنید

پس از اجرای بازی، از شما خواسته می شود که بر اساس منطقه بازی که شما سفارش داده اید، زبان خود را برای محتوای درون بازی انتخاب کنید. صفحه زبان به مدت 10 ثانیه در آنجا می ماند، اگر اقدامی انجام ندهید، با انتخاب زبان پیش فرض بازی، رد می شود.

Intro Match را بازی کنید

قبل از رفتن به صفحه عنوان بازی، یک مسابقه معرفی در حالت ولتا (حالت فوتبال خیابانی) وجود دارد. با ترک آن می توانید از این مسابقه صرف نظر کنید، اما با انجام این مسابقه با کنترل های جدید و حرکات مهارتی در FIFA 21 مخصوصاً با حالت فوتبال ولتا آشنا خواهید شد. این مسابقه بعداً مهارت گیم پلی شما را نیز رتبه بندی خواهد کرد.

ورود / Singin به EA

اکنون باید به سرور EA Origin وارد شده یا ثبت نام کنید. اگر قبلاً حساب کاربری دارید، فقط باید به آن وارد شوید. یک ایمیل تأیید به ایمیل شما ارسال می شود و شما باید آن را تأیید کنید.

توافق نامه کاربر اجباری 

در مرحله بعد، صفحه توافق نامه کاربر EA را مشاهده خواهید کرد که در آن باید موافقت کنید تا مرحله بعدی را طی کنید. می توانید آن را مرور کرده و به درستی بخوانید.

بیشتر بخوانید: اموزش sbc fifa 21

سطح دشواری و تنظیمات کنترل کننده

از شما خواسته می شود سطح دشواری و تنظیمات کنترلر خود را که براساس سطح تجربه قبلی شما از قبل انتخاب شده است، انتخاب کنید. بعداً می توانید این تنظیمات را در منوی تنظیمات تغییر دهید.

باشگاه / تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید

قبل از شروع بازی، شما باید یک باشگاه یا تیم را به عنوان تیم مورد علاقه خود انتخاب کنید. باشگاه / تیم منتخب شما با مشخصات شما در EA Sports Club Club به نمایش در می آید. همچنین از شما خواسته می شود اطلاعات حساب خود را به اشتراک بگذارید و از EA ایمیل دریافت کنید.

شما می توانید رضایت دهید EA اطلاعات حساب خود را به اشتراک بگذارد (آدرس ایمیل، کشور، سن و فعالیت EASFC با سازمان ها، لیگ ها و باشگاه ها از جمله FIFA  UEFA، سازمان لیگ انتخاب شده شما (به عنوان مثال FA برای لیگ برتر) و باشگاهی که شما را انتخاب کنید (به عنوان مثال Liverpool FC) و آنها مستقیماً در مورد محصولات، اخبار، رویدادها و تبلیغات خود از طریق ایمیل برای شما ایمیل کنند. با انتخاب گزینه "نه" می توانید اشتراک گذاری را غیرفعال کنید. با انتخاب بله، موافقت می کنید که اطلاعات حساب خود را با EA به اشتراک بگذارید و سازمانهای فوق الذکر، شما یک ایمیل نیز برای تأیید اشتراک دریافت خواهید کرد.

صفحه خوش آمدید و جوایز

در صفحه خوش آمدگویی، پاداش های مربوط به سطح XP قبلی خود را دریافت خواهید کرد. این جوایز شامل بسته های EA FCC و FUT است. این پاداش ها در ادامه بازی به شما پاداش می دهند.

صفحه عنوان 

بنابراین صفحه عنوان را مشاهده می کنید که به این معنی است که شما در حال حاضر در بازی هستید. در اینجا منو و گزینه های بازی را مشاهده خواهید کرد، جایی که می توانید حالت های بازی را که می خواهید بازی کنید را انتخاب کنید. رابط اصلی FIFA 21 دارای گزینه های زیر است:

Home

شما می توانید چهار گزینه را انتخاب کنید:

  • Last Played Mode (آخرین حالت پخش شده) - جدیدترین حالت بازی که شما بازی کرده اید
  • VOLTA - حالت بازی ولتا.
  • Promo Tab (برگه تبلیغاتی) - گزینه ای که یک رویداد یا موارد تبلیغاتی را به نمایش می گذارد
  • More Useful/Promotional Option - یک برگه کوچک که چند گزینه تبلیغاتی یا پشتیبانی بازی را نشان می دهد

Play 

در زیر این برگه می توانید تمام حالت های بازی موجود در FIFA 21 از جمله ولتا، FUT، کریر مود، لیگ قهرمانانUEFA ، Kick Off  ،Tournaments، مهارت های بازی و Practice Arena را بازی کنید.

Online

در اینجا می توانید گزینه های بازی را در حالت های آنلاین FIFA 21 مشاهده کنید. می توانید حالت های زیر را از اینجا بازی کنید:

  • فصول آنلاین
  • باشگاه های حرفه ای
  • فصول همکاری آنلاین
  • بازی های دوستانه آنلاین
Customise

شخصی سازی- در زیر این برگه، می توانید تنظیمات بازی و تنظیمات درون بازی مانند تنظیمات عمومی، تنظیمات کنترل و دکمه ها، نمایه خود، تنظیمات بازی آنلاین، تنظیمات دوربین، کاتالوگ EASFC، ویرایش تیم ها، ایجاد و تنظیم پخش کننده و موسیقی متن و لیست های پخش.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد