نسخه جدید اپلیکیشن موبایل پلی استیشن در دسترس قرار گرفت

نسخه جدید اپلیکیشن موبایل پلی استیشن در دسترس قرار گرفت

نسخه جدید اپلیکیشن موبایل پلی استیشن برای اندروید و آی او اس عرضه شد و ویژگی‌های جذابی به آن اضافه شد.

اپلیکیشن پلی استیشن (Playstation App) که در واقع پلی میان پلی استیشن و موبایل است، به تازگی به‌روز رسانی شده است. این آپدیت برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار گرفته است.

نسخه جدید اپلیکیشن پلی استیشن به غیر از تغییرات ظاهری که با توجه به ویژگی‌های PS5 طراحی شده است، ویژگی‌های جدید دیگری را هم برای کاربران به ارمغان آورده است. این ویژگی‌ها مدیریت پلی استیشن 5 و پروفایل PSN را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر خواهد کرد. در ادامه به این تغییرات اشاره می‌کنیم:

رابط کاربری (UI)

سونی رابط کاربری اپلیکیشن پلی استیشن را مطابق با ویژگی‌های پلی استیشن ۵ طراحی کرده است. البته با وجود شبیه شدن به محیط رابط کاربری PS5 این یک محصول کاملا مستقل است و دارندگان پلی استیشن ۴ (PS4) هم می‌توانند از ویژگی‌های آن برخوردار شوند. از جمله تغییرات دیگر رابط کاربری می‌توان به اضافه شدن حالت تاریک یا دارک مود (Dark Mood) اشاره کرد.

بخش پیام Messages

تا پیش از این به‌روزرسانی بخش پیام پلی استیشن (PS Messages) برنامه مخصوص خود را داشت که به عقیده بسیاری از کاربران کار با آن برنامه چندان باب میل نبود. اما حالا بخش پیام‌ها به یک ویژگی در اپلیکیشن پلی استیشن تبدیل شده است.

گروه‌های صوتی و پارتی‌ها

گروه‌های پارتی جدید هم حالا در اپلیکیشن پلی استیشن قابل دسترسی و مدیریت هستند. نکته جالب این است که می‌توان از طریق گوشی، پیام‌ها و چت صوتی با حداکثر ۱۵ نفر دیگر رد و بدل کرد. با به‌روزرسانی جدید دیگر لازم نیست که برای پیوستن به یک چت پارتی، از طریق پلی استیشن خود اقدام کنید.

 اپلیکیشن پلی استیشن

فروشگاه درون برنامه

یکی دیگر از تغییرات و ویژگی‌های بزرگ نسخه جدید اپلیکیشن پلی استیشن اضافه شدن فروشگاه پلی استیشن (PS Store) است. در نسخه‌ پیشین این برنامه فروشگاه مبتنی بر مرورگر بود که عملا، جزئی از برنامه محسوب نمی‌شد. اما حالا نسخه جدید اپلیکیشن پلی استیشن مانند رابط کاربری پلی استیشن ۵ طراحی شده است که پی اس استور را درون خود تلفیق کرده است. حالا به راحتی می‌توان در فروشگاه پلی استیشن بازی‌های دلخواه خود را بخرید و دانلود آن‌ها را از راه دور در سیستم خود شروع کنید.

هماهنگی و تلفیق با پلی استیشن ۵

یکی از ویژگی‌های جذاب نسخه جدید PlayStation App را ارتباط از راه دور آن با کنسول PS5 است. حالا شما می‌توانید از طریق این برنامه، وارد کنسول پلی استیشن 5 خود شوید، بازی‌ها را راه بیندازید و حتی فضای داخلی کنسول خود را مدیریت کنید.

بخش  اخبار پلی استیشن

با استفاده از یک دکمه Explore شبیه به رابط کاربری PS5 در نسخه جدید اپلیکشن پلی استیشن می‌توانید پست‌های جدید وبلاگ پلی استیشن و اخبار مربوط به بازی‌ها و توسعه‌دهندگان سونی را مشاهده کنید.

گفتنی است که نسخه جدید برنامه موبایل پلی استیشن از روز ۲۸ اکتبر  قابل دانلود است و اگر این برنامه استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم آن را به‌روزرسانی کنید تا از ویژگی‌های آن بهره مند شوید.

فراموش نکنید از فروشگاه گنوپلی می‌توانید همه بازی‌ها و لوازم جانبی پلی استیشن و ایکس باکس را به صورت قسطی و با بهترین قیمت خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد